onsdag 1 juni 2011

Minus noll komma fem

Jag fick ett minus på 0,5 denna vecka och såklart jag kan känna idag att det inte riktigt var värt en fridag i förrigår... Jag vägde nämnligen 77,2 den morgonen men hade sen en otrolig jobbig dag vilket resulterade i att pointsen var slut vid 15:00- tiden och jag bestämde mig för att ge mig själv en fridag... Nu två dagar senare är jag fortfarande uppsvälld som en ballong och vågen lät miginte komma undan. Det är inte värt att göra sidospår i programmet!!! Jag vill ju komma så långt som möjligt dessa 16 veckor och då ha jag inte råd med såna här sidospår. En av mina tugfaste utmaningar är oxå att komma igång efter att ha "misslyckats" men igår kändes det bara som en självklarhet att räkna pointsen och hålla mig tll 20. Det känns otroligt bra för vanligtvis brukar det ta mig en vecka att komma igång igen.

Nåja, nästa vecka kommer att resultera i ett megaminus, det känner jag i hela kroppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar