torsdag 16 juni 2011

Trött

Ja, det blir ju faktiskt mer eller mindre low carb jag kör nu men oooooj vad trött jag är då kroppen ställer om sitt förbränningsläge. Från kolhydratsförbränning till fettförbränning. Tror att detta passar mig riktigt bra just nu för jag vill verkligen gå under en diet, jag villl inte begränsa, räkna eller mäta maten utan jag vill fokusera på helt andra saker just nu. Så detta är ett perfekt sätt för mig att kunna hålla vikten men ändå slippa allt det andra, kanske går jag till och med ner i vikt eftersom jag håller mig nästan helt och hållet borta från kollisarna. Så det kommer att vara ganska lchf-inspirerat här inne ett tag, eller kanske mer rätt att säga lchp lowcarbhighprotein ;) Men visst slinker det ner både bacon och grädde i maten så det lutar ändå kanske åt lchf hållet ;)

Jag bara hoppas denna trötthet snart passerar så jag kan känna mig lite pigg igen.

Den ultimata inspirationen när man äter lågkolhydratskost är ju http://www.56kilo.se/ så mycket av maten jag äter nu hittar ni i hennes receptlista ;) Även ugnspannkakan jag åt igår =) Muuuummma vad gott!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar