fredag 20 maj 2011

Dom är kvar

Vi har havrekakor hemma, ni vet såna där med ränder av choklad på. Igår kväll var jag återigen ensam vaken när resten av familjen somnat och Ååååååååå vad kakorna ropade på mig från skåpet men mina points var slut för dagen... Då tänkte jag på akinna.se som inte gick över sin pointsbudget en enda gång på 10månader så då ska väl jag klara 16veckor!!! Och JA, kakorna ligger kvar i skåpet ;)

Ikväll ska jag på bio och funderar lite på hur dagen ska få se ut i points. Frukost blev apelsinjuice oxh omelett 4,5p. Lunchen kommer att få vara havregrynsgröt 2,5p Då har jag 13p kvar till middag o biomys. Middag kommer att få vara något med kassler och en middag kostar rimligen 6p vilket ger 7p kvar... Liten påse chips kostar 3,5p...Ja vi får se hur det blir men pointsbudgeten ska jag hålla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar