måndag 9 maj 2011

Man kan ju tycka det!

Jag borde ju ha vanan inne att fota maten varje gång innan jag äter eftersom jag tar foto innan varje sak jag äter MEN jag glömde bort en bild på lunchen och jag vet att detta inte är första gången jag bara får skriva istället för att ge en bild men bild finns för det är en av dem två matlådor jag gjorde igår. Matveten var mycket godare dagen efter istället för direkt vid tillagning, mycket godare! Jag håller mig verkligen mätt längre när jag äter så här och jag är fylld av energi. Det var länge sen jag kände mig så alert och hade sån stor lust att röra på mig. Jag känner mig både mentalt och fysiskt stark. Nu är jag inte fysiskt stark men jag känner mig så. Imorgon blir det definitivt ett pass på gymmet och torsdag oxå, inte för att det är bra eller för att jag borde utan jag verkligen VILL! Jag längtar efter träningsvärk!! Jag tror att det som ger mig energi är att jag lever så som jag vill leva. Som att jag skrivit en lista om hur jag vill att mitt liv ska se ut och sen bara valt att leva så för det är ju ungefär så det har gått till. Jag har exprimenterat, provat mig hit och dit. Sen har träningen varit ett måste på sätt och vis då jag arbetar på ett ställe där vi säljer hälsa och ge mig ett måste eller ett förbud så funkar det inte. Jag måste känna att jag VILL och det gör jag nu. Jippiiii vad jag är stärkt av min egna vilja och min förmåga att ändra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar