torsdag 26 maj 2011

Jobbigt utan protein

Det är dagar som mest bestått av kolhydrater som blir jobbigast. När man skippar bra protein så kommer hungern som på beställning. Igår var en sån dag och den var såååååå jobbig men jag klarade den och det känns så himla bra!!! akinna.se är en inspiration verkligen med att inte ha gått över sin pointsbudget en enda dag under 10månader då ska jag verkligen klara att inte göra det under 16 veckor!!! Jag vet hur avgörande det är att jag inte överskrider pointsen så det gör att jag verkligen håller mig till mina 20p.

Läkerol är verkligen en gudagåva, precis som lightläsk så nu kommer film myset bli mycket lättare framöver.

Idag är det jobba 10-19:30 med 2,5timme rast som jag tänker utnyttja med att träna och basta :)

1 kommentar:

  1. Tack för det!

    Snart blir det en stor prövning för mig igen, då det är dags att ta tag i dessa grav.kilon.

    Vi får kämpa tillsammans!

    SvaraRadera