tisdag 31 maj 2011

Jag vann!!!!

Jag var med en tävling hos världens gulligaste Åse på www.56kilo.se och jag vann hi hi

Igår överskred jag mina points men jag hade årets hitills jobbigaste dag och så fick det bli. Såklart vågen visade plus idag då men det skiter jag i för det är helheten som gäller och helheten är att jag ska klara 16 veckor av pointsprogrammet!

Jag vill ju ner i vikt så enkelt är det! Jag fyller 35år den 4:e januari och då ska jag vara målviktig!!! Jag kommer att fullfölja mina 16veckor med points och har jag under dessa 16veckor gått ner ca 10kg så kommer jag att hoppa på 16 veckor till men väger jag inte 69.9 efter dem första 16veckorna kommer jag nog behöva köra ännu en ck period ... Men jag hoppas att detta kommer att ge resultat, vilket det gör om jag följer programmet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar