tisdag 29 mars 2011

Back to work!

Japp, jag är tillbaka efter två veckors sjukdom och kan glatt säga att jag faktiskt har energi =) Jag är på riktigt snart helt frisk och det känns så himla underbart. Äntligen kan man börja träna, promenera och få känna av den här solen som lite då och då tittar fram. På lördag ska vi ha grillpremiär hemma så då får solen gärna lysa med sin närvaro.

Ändring av lunchplaner. Jag hade med mig matlåda för 6,5p men en kollega vilja så gärna äta ute med mig medans vi hade möte och det gick jag med på. Lunchen blev en bakpotatis med räkröra, visserligen kändes räkröran väldigt tunn och inte så fet men jag gissar ändå på rätt många points. Min frukost var 2,5 och middagen kan jag nog få till på 5 så 12,5 får lunchen ha kostat vilket blir 10,5 för röran och 2 för potatisen. Mätt blev jag iallafall och vi satt och pratatde i nästan två timmar så det var mysigt =)

Nu ska jag ta en promenad och sen tillbaka till jobbet, slutar sent idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar