fredag 18 mars 2011

Fredag

Det blev inga pannkakor utan en frökuse med skinka och en kopp te. Som det känns just nu i halsen så vill jag typ leva på glass men det går ju inte såklart men glass kväll blir det absolut!

Jag är riktigt nöjd med beslutet att börja räkna points och längtar efter att se resultat på vågen, längtar efter att komma in i mina byxor jag köpte för ett par dagar sen. Jag ser det framför mig, jag känner känslan inom mig, jag vet att det kommer att hända =)

I sommar ska jag tillsammans med min bästa vän åka med våra familjer till Örebro där vi ska bo på hotell, bada på äventyrsbad och leka på lekland. Mitt mål är att då väga 67kg vilket är bmi25 för mig=normalvikt. Sen är målet 60kg och det hoppas jag att jag når när jag och min äldsta ska åka till London på höstlovet. Just nu väger jag ju över 80kg så första målet är ju att se en 7:a som första siffra i vikten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar