lördag 19 mars 2011

Lördag

Hej hopp

Gårdagen gick sådär, jag hamnade någon points över men det får vara ok :) Idag börjar jag känna mig frisk igen och har faktiskt lite energi. Min dotter lockade mitt hår imorse och jag kände vilket makt det har på hur man mår, att se bra ut. Jag är väldigt dålig på att ta mig tid på morgonen för att göra mig iordning. Sätter oftast upp håret i en tofs, på med arbetskläderna och iväg MEN jag har som målsättning att ändra på det. Ska försöka ta mig upp en timme tidigare varje vardagsmorgon just för att fixa iordning hår, ansikte, naglar och kläder. Jag vet att det har en stor påverkan av hur man mår resten av dagen så det är ju verkligen värt det, gäller bara att se till att göra det he he.

Matplaner idag har jag inga förutom att jag vet att jag vill ha klyftpotatis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar