söndag 27 mars 2011

Spänd inför imorgon

Imorgon är det vägningsdag och då jag hade sånt stort minus förra veckan och att jag varit sjuk så jag har ju inte rört mig det minsta så är jag lite skeptisk inför ett minus men åh vad jag hoppas. Vikten imorse visade på ett minus men man vet ju aldrig...

Det känns så himla bra att räkna points! Jag är så hemma i den metoden, jag kan det utantill och det finns möjligheter till guldkant på tillvaron varje dag. Idag blev det ju hembakta bullar. Muuuums!!! Sen finns det aldrig att man måste gå hungrig för har man inga points kvar finns det ändå massor man kan äta som frukstsallad, grönsaksgryta, soppa m.m
Sen ger programmet såna bra resultat att man håller sig motiverad.

Nu ska jag lägga mig i soffan med cola light, jag har points över till en bulle men känner mig rätt nöjd ;)

Faaaaan vad jag längtar efter att börja köpa coola kläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar