tisdag 19 april 2011

Kom igen nu!

Nu får jag skärpa mig! Jag ska inte låta detta med vågen påverka mig så himla mycket! Inte heller att jag har varit sjuk i nu 6 veckor ska dra ner mig!!! Jag mådde ju riktigt bra när jag fick se siffran 75.0 och det är klart att jag är där snart igen på den nya vågen om jag skärper mig. Det har blivit många kilon plus sen "tragedin" men nu kör vi!!!

Frukosten är nu räknad och en plan för dagen är klar. Vattenflaska påfylld och jag känner mig på G.

MEN jag kommer att ha en vägpaus för att ge mig själv en chans. Som att jag använder mitt "slippa väga sig" kort ;)

Nu är det off to work men tveksam hur länge jag blir kvar. Tror febern är tillbaka :(

Btw... Muffinsarna jag bakade häromdagen var grymma!!!! Dom blev3,5p/st och recept kommer snart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar