fredag 15 april 2011

Ny våg

Idag köpte jag en ny våg och det var med sorg jag såg siffrorna på vågen =( Jag kommer förmodligen inte redovisa någon måndagsvikt på måndag. Jag kommer inte redovisa vikten igen föränn den en måndag visar under 80kg igen. Har jag tur är det snart. Idag har varit en tung dag där det känns som att jag förlorat nåt. Helt plötsligt ser jag större ut i spegeln och känner mig värdelös. Det är inte bara siffror, det var som ett slags bevis som att jag kan,... Och nu visar det sig att det kan bara ha berått på otrovärdig våg. Den nya vågen har jag dubbel, trippel och fyrkollat på alla underlag vi har hemma och stått på olika delar av vågen. Den diffar max 0,3kg, min förra diffade 7kg! Nu har vågen en fast plats i badrummet, förut stod den i sovrummet och där har vi mjukt golv. Så nu hoppas jag på mer trovärdiga siffror. Hoppas viktnedgången inte stannar av bara... Hoppas att morgondagen blir en bra dag men storstädning, promenader, matplanering och god mat! Jag ska klara mig ur detta!!! Jag ska se denna våg visa 75.0 snart också!!!! Sen vidare ner mot 60kg!

1 kommentar:

  1. Försök att tänka på antalet kilon du faktiskt har tappat istället för siffran som står där.
    Försök, försök hålla fast vid det bra flytet du är inne i nu och kämpa på!!!! Ett litet mål i taget så ska du se att det går bra.
    Kram Kram!!

    SvaraRadera