torsdag 7 april 2011

Meh! Varför blir det så???

Dagen började riktigt bra idag med minus på våg och jeansen som jag fick på mig som i fyra veckor varit för små... MEN redan vid lunch började hunger fast jag precis ätit, sötsug och en man som tjatade hela dagen om fika, chips eller godis. Jag klarade dagen jättebra fram till klockan 21:00 då kom mannen hem med chips o dipp. Jag kan berätta att jag inte somnar som en viktväktare men jag kommer att vakna som en och resten av veckan kommer att vara exemplarisk för jag ska ha minus på måndag!!!

Imorgon ska jag iväg och köpa mitt nästa belöningsplagg då jag kom in i jeansen idag hi hi Jag tror att det blir en sommarklänning som jag hoppas att komma i den 4:e juni då svärmor ska ha en 60-års fest. Det är åtta veckor dit och jag gissar på en viktminskning från 3kg-6kg så klänningen kommer bara att få vara lite för liten.

Nu kör vi! Mot minus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar