fredag 15 april 2011

Uppgiven

Häromdagen stod vågen på 75.0 kg, detta är en milstolpe för mig för jag har inte vägt under 75kg å 4år och inte under 72kg på 10år MEN jag tycker att min våg har varit lite knasig och visst har jag ställt mig flera gånger och fått samma resultat så jag tänkte att det var nog jag som var nojig. Men idag provade jag att flytta runt vågen i huset och Ooooojjjjj vad den varierade i vikt oxh då inte till min fördel!!!!! Den siffran som mest visade sig var inte ens under 80kg och stämmer det vet jag inte vad jag gör för då känns det bara sjukt jobbigt!!! Kommer att försöka köpa en ny våg idag och testa den på olika ställen i huset och sen ha den på samma ställe. Så idag är jag inte alls glad för om jag ska börja om igen men att väga över 80kg så är ju vägen jäääätte lång :(

Visst kan man tycka att det spelar väl ingen roll vad siffrorna säger för om jag nu väger det som logiken säger då det var den siffran som visades mest så vägde jag ju ännu mer när jag började för jag har ju faktiskt gått ner i vikt och det märks ju på byxorna bland annat...

Jag måste se till att detta taggar mig och inte stjälper mig. Detta är ett hårt slag! Som att ha fått någonting värdefullt som sen bara försvunnit.

1 kommentar:

  1. Åh men fy vad jobbigt.
    Jag förstår dig precis. Min våg står på exakt samma lilla prick på badrumsgolvet och jag ställer mig alltid tre gånger för att se. Flyttar jag runt vågen så väger den olika men inte mer en några hekto.
    Jag förstår precis din känsla, hoppas det ordnar till sig med en ny våg.
    Trevlig helg.
    Kram!

    SvaraRadera